Hakusanamainonta Google

Google arjessa

Suomalaiset tekevät yli 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Mobiilihakujen määrä on yhdeksänkertaistunut muutaman vuoden aikana. Ennusteiden mukaan mobiilihaut ylittävät pian pöytätietokoneiden kautta tehdyt haut. Googlesta tarkistetaan osoitteita ja yhteystietoja, Googlen karttapalvelut ovat tehokkaassa käytössä, Google mapsin kautta pystyt soittamaan ilman kalliita numeropalveluita.

Google Adwords -hakusanamainonta

Tavoitat asiakkaasi silloin, kun he ovat tekemässä ostopäätöksiä. Mikäli sinua ei löydy hakutuloksissa, valitsevat he todennäköisesti jonkin toisen palveluntarjoajan. Hyvä mainonta on siis ennen kaikkea asiakaspalvelua ja sen tarkoitus on löytää yrityksen kohderyhmään kuuluvia vierailijoita yrityksen verkkosivuille. Kohderyhmälläsi on tarve löytää palvelusi ja meidän tulee varmistaa oikean kohderyhmän tavoittaminen.

Tuotamme asiakkaillemme asiakkaita

Mainoskampanjasi tulee olla tehokas ja siten toteutettu, ettet maksa turhista kontakteista. Onnistunut hakusanamainonta on tavoitteellista, mitattavaa ja ennen kaikkea tuloksellista. Google Adwords -hakusanamainonnan osalta voit myös itse päättää, kuinka paljon haluat maksaa yksittäisestä kävijästä. Teemme kartoituksen selvittääksemme yrityksesi löydettävyyden Googlessa. Selvitämme toimialasi avainhakusanat, joita asiakkaasi käyttävät. Näkyvyyttä ei hankita mainosbudjettia korottamalla: mitä paremmin mainos vastaa hakukoneen käyttäjän tekemää kyselyä, sitä paremmat mahdollisuudet on päästä kärkisijoille. Toimintatapamme varmistaa sen, että maksat ainoastaan tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneista kontakteista. Hakusanamainontaa varten voimme kytkeä sivuillesi seurantajärjestelmän veloituksetta. Tämän avulla saamme dataa kävijöistä ja pystymme tehostamaan kampanjaasi mainonnan aikana.

Miksi ostaa Google Adwords -hakusanamainontaa?

  • hakusanamainonnan ROI on tutkitusti omaa luokkaansa
  • maksat vain oikeista kontakteista, et mainosnäytöistä
  • mainonnan tulokset on mitattavissa
  • mainonnan sisältöön voi tehdä nopeita muutoksia
  • mainonnan avulla saadaan dataa verkkosivujesi toimivuudesta
  • mainonta lisää kävijöitä verkkosivuillesi, mikä on tärkeää sivujen luontaisissa hakutuloksissa